Modell-Maja

Publicerad 2021-04-18 20:47:54 i Allmänt,

För ett par veckor sedan fotograferade jag Majas lillasyster Stina i min verkstad. Det blev superfina smyckesbilder och både Stina och jag var riktigt nöjda och vi pratade om det ganska mycket. Maja verkade lite ledsen så jag frågade om hon också ville vara smyckesmodell på mitt jobb och det ville hon, hon blev verkligen glad och taggad!  
Maja vill vanligtvis inte titta in i kameran, stå stilla, le eller posera framför kameran men när det var dags för smyckesfotograferingen var hon verkligen fokuserad och tålmodig. Hon ratade några smycken men godkände några andra och sedan var det dags att posera.
(null)

(null)

(null)


Maja var superduktig, ansträngde sig verkligen och vi tyckte båda att det var jätteroligt! Efter en stund tröttnade hon och vi avslutade med några coola bilder med både Maja och Stina.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela